Перевезення капсули Crew Dragon, витягнутої з води, потрапило на відео
19 Січня , 2019
Вчений з NASA наочно показав, наскільки відносно повільною може бути швидкість світла
20 Січня , 2019

АТ «МОТОР СІЧ» продовжує сертифікаційні роботи по гелікоптерам МСБ-2 та МСБ-8

АТ «МОТОР СІЧ» виконує дослідні роботи, результати яких будуть використовуватись для сертифікації гвинтокрилої машини. На першому дослідному екземплярі встановлені двигуни ТВ3-117ВМА-СБМ1В та модернізований головний редуктор ВР-14МС

На наступній стадії робот планується заміна металічних лопатей несучого гвинта на композитні. Для їхнього виробництва на потужностях АТ «МОТОР СІЧ» виконується монтаж технологічного обладнання, та виконуються пусконалагоджувальні роботи.

Також планується збільшення максимальної злітної маси вертольота до 15 тонн, для чого кількість лопатей буде збільшено до 6 та розроблена нова втулка несучого гвинта. Очікується збільшення вантажності до 5000 кг всередині вантажопасажирської кабіни та до 6000 кг на зовнішній підвісці.

Модифікація МСБ-8 зі збільшеною злітною масою отримає потужніші двигуни та новий редуктор власної розробки ВР-17, який на даному етапі проходить стендові випробування.

Окрім збільшеної злітної маси та корисного навантаження, цивільний вертоліт МСБ-8 буде відзначатися покращеними льотними характеристиками. Очікувана максимальна висота польоту 7500 м, а перегінна дальність буде складати 1467 км.

Запорізьке приватне підприємство АТ «Мотор Січ» отримало минулого року державне замовлення від Міністерства оборони України на модернізацію партії Мі-8 МСБ-В. Як розповів заступник відокремленого підрозділу «Вертольоти Мотор Січ» Володимир Зінов’єв, на сьогодні у заводу є кілька контрактів з Міноборони.

Джерело

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: