Розроблений прозорий і безшумний роботизований вугор
28 Квітня , 2018
Наночастинки допоможуть сонячним панелям захопити невидиме світло
28 Квітня , 2018

ClearMotion інвестує $100 млн. у відродження проактивної підвіски Bose

 

Приблизно чверть століття тому почалася розробка революційної технології проактивної підвіски для колісного транспорту, яка завершилася в 2004-му демонстрацією робочого прототипу. Саме завершилася – підвіска Bose Ride працювала чудово, але її розробники не змогли знайти спільну мову з представниками автопрому і виріб не пішов в серію. І ось через 14 років стартап ClearMotion збирає кошти і сили для відродження технології.

Ідея проактивної підвіски в тому, щоб за допомогою датчиків зчитувати рельєф дороги в тому місці, де опиниться колесо в наступний момент, і відреагувати на це. На вибоїні система заздалегідь опускає колесо, воно не встигає «провалитися», немає ефекту падіння і удару. На підйомі активується механізм накопичення енергії – якщо дорога все одно штовхне колесо вгору, то чому б цим не скористатися?

Прототип Bose RideГроміздкий прототип з 2004-го так і не потрапив на ринок

Якщо зробити систему повністю автоматизованою, вона зможе в реальному часі керувати стійками всіх коліс, щоб компенсувати будь-які погрішності в русі машини. Та що там – в демо-версії Bose Ride виявилася такою потужною і ефективною, що дозволяла перелетіти, перестрибнути рейки або «лежачого поліцейського» без шкоди для пасажирів.

Винахідник проактивної підвіски вважав, що це опція для автомобілів преміум-класу, чиї власники готові переплатити за надкомфортну їзду. Автори нового стартапу ClearMotion бачать її застосування в безпілотних електромобілях. Робот, на відміну від людини, зможе більш ефективно розпорядитися системою економії і генерації енергії, особливо якщо мова йде про лічені вати. А в масштабах глобальних перевезень вигода від проактивної підвіски стає очевидною.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: