В Кіровоградській області будують одну з найбільших сонячних електростанцій в Україні
9 Квітня , 2017
Apple створює «повністю переосмислений» Mac Pro
9 Квітня , 2017

Електричні автобуси стали дешевше дизельних і захоплять ринок протягом 10 років

Электрические автобусы Протерра

Сьогодні пасажирські перевезення здійснюються переважно на автобусах, що працюють на бензині, дизельному паливі або зрідженому газі. Електробуси перевозять,  всього,  близько 1% пасажирів, проте,  саме цей сегмент ринку є найбільш перспективним і швидкозростаючим.

Виробник автобусів на електричній тязі Proterra впевнено нарощує випуск своєї продукції. У компанії стверджують, що їхні автобуси вже дешевше, ніж дизельні або газові аналоги. Глава Proterra Райан Поппл недвозначно передбачив, що протягом 10 років електроавтобуси будуть домінувати на ринку.

На думку Поппла, вже до 2025 року більшість продаваних автобусів будуть електричними, а ще через п’ять років всі нові пасажирські машини будуть пересуватись на електриці. Зараз Proterra постачає кілька сотень повністю електричних автобусів в рік, проте вже найближчим часом компанія планує реалізувати ряд великих контрактів, включаючи поставку 73 електробусів для Сіетла. Після таких масштабних проектів,  зрушення у сфері пасажирських перевезень стане очевидним.

Про намір перейти на електричну тягу вже повідомив ряд великих автобусних перевізників, і компанії, подібні Proterra і BYD, нарощують випуск автобусів для того, щоб виграти нові контракти. Раніше представники Proterra заявляли, що їм вдалося залучити інвестиції в розмірі 140 млн. дол. Всі ці гроші будуть спрямовані на розширення виробництва електричних автобусів.

Proterra активно залучає до роботи колишніх співробітників компанії Tesla. Нещодавно до Поппла і віце-президента компанії Діарміаду О’коннеллу приєднався Джош Інсайн, який довгий час працював віце-президентом Tesla. Всіх їх поєднує впевненість у тому, що вже через кілька років США  мають подолати залежність від поставок близькосхідної нафти. Головним завданням Інсайна буде оптимізація виробництва на головному заводі Proterra в Південній Кароліні, а також організація роботи нового підприємства зі збирання батарей та комплектуючих в Лос-Анджелесі.

Author: LEU

Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: