Співробітники Tesla заснували стартап з переробки вторсировини
12 Травня , 2017
В Херсоні планують запустити виробництво сонячних панелей
12 Травня , 2017

Китай проводить успішні випробування чергового покращеного дослідного зразка стелс-винищувача п’ятого покоління J-31

Відповідно до недавньої інформації, протягом квітня цього року в Китаї проводились випробування чергового покращеного дослідного зразка винищувача п’ятого покоління J-31, який, судячи з усього, стане першим китайським стелс-винищувачем, здатним базуватись на авіаносцях. Нагадаємо нашим читачам, що в жовтні 2012 року Китай став другою у світі країною, що ведуть відразу кілька паралельних програм по розробці стелс-винищувачів, однією з яких була програма FC-31/J-31. Створений авіаційної компанією Shenyang Aircraft Corporation (SAC), літак J-31 має два двигуни і розміри, порівнянні з розмірами американського F-35. Літак має дальність польоту 1250 кілометрів, злітну вагу 28 тон і максимальну швидкість 1.8 Маха. І він позиціонується як заміна застарілих літаків J-10, які стоять зараз на озброєнні китайських повітряних сил.
Истребители J-31 первого и второго поколения
У багатьох експертів у галузі військової авіації відразу ж виникли сумніви в життєздатності програми J-31. Перший дослідний зразок літака не був обладнаний авіаційною електронікою відповідного класу, у ньому були відсутні інфрачервоні системи IRST (infrared search and track), а деякі з елементів фюзеляжу не задовольняли вимогам стелс-технологій.
Однак, сумніви почали розвіюватись після появи на світ другого дослідного зразка, який вперше піднявся в повітря 26 грудня 2016 року. Новий варіант був на три тонни важчим попередника і довшим на 50 сантиметрів. Крім цього він вже був оснащений інфрачервоною системою виявлення і стеження, мав більш “приховану” форму крил, систему маскування вихлопу двигунів і покращений радар. Крім цього, на новий варіант була встановлена більш досконала авіаційна електроніка і організовані мережі уніфікованих комунікаційних каналів, що дозволяють підключення до системи літака самих різних датчиків і електронних засобів.
Палубный вариант истребителя J-31
Використані раніше двигуни WS-13 були замінені на двигуни WS-13E повністю китайського виробництва, а пізніше на літак було встановлено турбореактивні двигуни WS-17, які дають новому літаку перевагу в швидкості порівняно з його найближчими конкурентами. Новий варіант винищувача J-31 здатний нести на собі 6 ракет МН 12 класу повітря-повітря або 4 ракети МН 21 такого ж класу, але більш далекого радіусу дії. Це говорить про те, що J-31 є винищувачем забезпечення переваги в повітрі, хоча його конструкція допускає установку на нього цілого ряду “розумних” боєприпасів, в тому числі і керованих бомб серії LS.
Цілком імовірно, що останні досягнення компанії SAC стали можливими завдяки виграному компанією державному тендеру, що забезпечив подальше фінансування робіт. І черговий, третій варіант винищувача J-31, який вже максимально близький до кінцевого варіанту, буде продемонстрований громадськості на Паризькому авіасалоні цього року, де керівництво компанії SAC планує привернути увагу потенційних покупців.

Author: LEU

Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: