Еластичний дисплей, який можна приклеїти на тіло
21 Лютого , 2018
Bigelow Space Operations почне продавати орбітальні станції
22 Лютого , 2018

Літій-іонні батареї можуть заряджатись в 5 разів швидше

В епоху традиційних двигунів інженери десятиліттями оновлювали теоретичні знання про те, що ж насправді відбувається в циліндрі двигуна внутрішнього згоряння під час його роботи. В епоху акумуляторів більшість людей так само мають обмежене уявлення про те, які процеси відбуваються всередині літій-іонної батареї.

Відомо, що літій-іонний елемент акумулятора в процесі заряджання може перегрітися – дендрити літію зруйнують зовнішні оболонки батареї з викидом токсичного газу і ризиком займання або вибуху. Щоб запобігти можливості виникнення такої реакції, виробники акумуляторів штучно обмежують швидкість зарядки, проте встановлені ліміти мають лише теоретичне обгрунтування й існує думка, що батареї можна заряджати набагато швидше.

Вчені з Університету Уоріка (Великобританія) заявили про створення пристрою, що вбудовується безпосередньо в тіло літій-іонного акумулятора для отримання в реальному часі даних про його внутрішню температуру.

Устройство быстрозаряжаемой литий-ионной батареи

Так, фактично не змінюючи конструкцію самих батарей, інженери довели, що їх можна використовувати більш ефективно. Нова технологія не пропонує довільно збільшувати потужність зарядки. Навпаки, метод дозволяє більш точно контролювати і вимірювати параметри елементів живлення.

«Цей пристрій може бути широко затребуваним в цілому ряді галузей, де комерційна перевага досягається шляхом подолання обмежень продуктивності; вигоду отримають і виробники електричних автомобілів, і пересічні споживачі техніки на літій-іонних батареях», – пояснює керівник дослідницької групи доктор Таздін Амієтзаєв.

В ході тестування комерційно доступних зразків літій-іонних акумуляторів типорозміру 18650, дослідники з подивом виявили, що їх можна заряджати в п’ять разів швидше без загрози руйнування та займання елементу.

Розробка і тестування пристрою проводились у співпраці з британським Державним агентством з питань розвитку транспорту з низькими викидами, а спонсорську допомогу надав автомобільний бренд Jaguar, який має намір використовувати новинку в розробці приводу для гоночних машин з електричним двигуном, які беруть участь у змаганнях Formula E.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: