ЄС виділить більше 17 млн. євро на підтримку науки та інновацій в Україні
8 Лютого , 2018
У Китаї розробили екзоскелет для військових
9 Лютого , 2018

Лондонський аеропорт першим отримає цифрову диспетчерську “вежу”, що знаходиться на відстані 130 кілометрів

Для людей, які часто здійснюють авіаперельоти, став вже звичним вид високої контрольно-диспетчерської вежі, яка зазвичай стирчить в середині кожного великого аеропорту. В ній знаходиться оперативне керівництво і безліч авіаційних диспетчерів, які стежать за польотом кожного літака в зоні контрольованого простору. В деяких невеликих аеропортах, де немає необхідності будівництва високих веж, вже деякий час використовуються цифрові вежі, які дозволяють авіаційним диспетчерам знаходитись на території самого аеропорту, а іноді, в більш зручному для цього місці.
Першим у світі великим аеропортом, який отримає цифрову вежу, стане Лондонський міський аеропорт (London City Airport), а обладнання і програмне забезпечення вежі буде виготовлене британською компанією NATS. Причиною, по якій керівництво лондонського аеропорту зважилося на такий крок, є відсутність необхідної площі на території аеропорту. Проблема полягає в тому, що конструкція старої диспетчерської вежі вже почала руйнуватися, а місця, необхідного для зведення нової вежі, поки стара буде продовжувати функціонувати, просто немає. І в найближчому майбутньому роль вежі в аеропорту буде виконувати висока щогла з “гроном” високоякісних відеокамер, встановлених на її верхівці.
Зрозуміло, що всі камери на щоглі будуть дивитися в різні боки, частково перекриваючи ділянки огляду одна одної. Кількість цих камер значно перевищує мінімально необхідну, що необхідно з міркувань надійності і безпеки. Дані зі всіх цих камер будуть передаватися через виділену і безпечну комп’ютерну мережу в штаб-квартиру компанії NATS, розташовану в Соунвіці, на відстані 130 кілометрів від аеропорту.
Дані з камер, оброблені за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, будуть відображатися на великому екрані. Кут цього екрану, що складається з окремих секцій, становить 225 градусів і на нього виведений повний круговий огляд території аеропорту. Це означає, що диспетчеру, для того щоб “подивитись назад” не потрібно повертатися і дивитись через своє плече. У центрі приміщення встановлено додатковий екран, який буде активовано автоматично, якщо якась секція головного екрану або він весь вийде з ладу. А для заміни всіх секцій головного екрану, в разі такої необхідності, буде потрібно не більше 10 хвилин часу.
Якщо головний і додатковий екрани по якійсь причині вийдуть з ладу одночасно, нічого страшного не станеться. Цифрова вежа переключиться в той же режим роботи, який використовується в звичайних вежах і в якому їй доводиться працювати під час мряки, сильного дощу або туману.
Дивлячись на цифрове вікно екранів цифрової вежі, менеджер або керівник польотів зможе отримати більшу кількість інформації, адже кожен літак, показаний на екрані, забезпечується ідентифікаційною та додатковою інформацією.
Згідно наявної інформації, цифрова вежа Лондонського міського аеропорту повинна почати працювати в 2020 році.

Джерело

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: