Вчені з Каліфорнії створили інфрачервоний плащ-невидимку
2 Квітня , 2018
Стеларатор Wendelstein 7-X отримав ряд нових можливостей
3 Квітня , 2018

Технологія від Epic Games повністю копіює рухи і міміку людини на цифрового аватар

 

На щорічній конференції розробників комп’ютерних ігор GDC 2018 компанія Epic Games представила свою останню розробку в галузі комп’ютерної анімації та “захоплення руху ” (motion capture). Суть її полягає у створенні моделі цифрового персонажа з мімікою реальної живої людини.

Модель, умовно іменована Сиреною (Siren), була створена спільно з компаніями, широко відомими у сфері комп’ютерної анімації – Vicon, Cubic Motion, 3Lateral і Tencent на базі ігрового движка Unreal Engine. Фішка полягає в тому, що Сирена «оживає», завдяки технології live mocap, заснованої на ПО від Vicon. За її допомогою рухи живої людини повністю «пересідають» на цифровий персонаж. Для демонстрації в якості «живого оригіналу» була запрошена китайська актриса Бінджі Цзян.

Ще в 2016 році Epic Games запозичила технологію захоплення руху в режимі реального часу, яка вперше була використана в комп’ютерній грі в жанрі пригодницького бойовика – Hellblade, наочно показала величезний потенціал технології.

Тепер компанія має намір досягти в ній ще більшої досконалості. Як запевняють представники Epic Games, це тільки початок. Надалі вони сподіваються розвинути успіх, направивши свою розробку у сфери реклами і кіноіндустрії.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: