Faraday Future нагадала про себе новим відео з кросовером FF 91
19 Травня , 2017
У Голландії запустили Gemini – один з найбільших вітропарків у світі
19 Травня , 2017

Віртуальна реальність впевнено набирає популярність

Повільно, але впевнено, технологія віртуальної реальності набирає обертів. Все більше людей цікавляться купівлею того чи іншого VR-пристрою для розваг, перегляду фільмів, освіти або просто з цікавості. Три найбільших гравця VR-ринку випустили свої гарнітури лише минулого року, і за цей короткий проміжок часу їм вдалося досягти серйозних успіхів у популяризації незвичної для більшості людей технології. Якщо раніше знаходились скептики, які не вірили в успішність задуму, то тепер їх залишається все менше і менше.

Почнемо з того, що дослідницька компанія Nielsen нещодавно опублікувала дуже цікаві дані, зібрані в ході масштабного соцопитування. Виявляється на сьогоднішній день 51% респондентів в курсі, що таке VR або AR-гарнітура. Роком раніше про ці пристрої чули лише 28% опитаних. Таким чином всього за один рік обізнаність людей про технології віртуальної і доповненої реальності збільшилася майже в два рази. Серед геймерів обізнаність про VR-гарнітурах і іграх підвищилась з 37% до 63%.

Незважаючи на те, що повноцінний VR-досвід гарантують вам лише три гарнітури: HTC Vive, Oculus Rift і PlayStation VR, найчастіше американці кажуть, що чули про мобільний Gear VR, в чому безперечна заслуга рекламістів південнокорейської компанії Samsung. Про неї знають 34% опитаних, а в минулому році цей показник був на рівні 12%. Про PlayStation VR в курсі 26% респондентів проти 10% роком раніше. Oculus Rift знайомий 25% опитаних, на противагу минулорічним 16%. Що ж стосується бажання придбати собі той чи інший пристрій, то тут Sony вирвалась далеко вперед своїх конкурентів. 10% опитаних виявили бажання придбати собі PlayStation VR в найближчому майбутньому.

Але як насправді йдуть справи з продажем VR гарнітури? Адже виробники цих пристроїв не поспішають ділитись з нами статистикою, мабуть, вважаючи, що поки цифри не дуже вражаючі. Аналітичне агентство SuperData провело власне розслідування і з’ясувало, наскільки успішно йдуть справи у трьох найбільших виробників шоломів віртуальної реальності. Отже, за перший квартал 2017 року Sony вдалося продати 375 000 0 PlayStation VR, на даний момент продажі цієї гарнітури вже перевалили за 1 200 000 коробок, що для японського виробника досить непогано, враховуючи, наскільки молодий цей ринок. Фахівці SuperData припускають, що до кінця 2017 року Sony реалізує близько 2,6 мільйона своїх гарнітур.

Що ж стосується основних конкурентів японців, у них справи йдуть не настільки гладко. Друге місце з продажу займає HTC, якій вдалося за перший квартал 2017 року реалізувати 95 000 своїх гарнітур Vive. Компанія Facebook знаходиться позаду з 64 000 проданих шоломів Oculus Rift. До кінця поточного року, приблизно, буде продано 553 000 комплектів HTC Vive і 346 000 Oculus Rift. Звичайно, якщо брати в розрахунок мобільні рішення на кшталт Gear VR, то їх продажі значно перевершують показники повноцінних VR-гарнітур. За перший квартал 2017 року Samsung встигла реалізувати понад 700 000 своїх пристроїв. Але, як ви чудово розумієте, мобільні VR-гарнітури нездатні забезпечити настільки ж яскраві враження, як стаціонарні.

Якщо минулого року прибуток від VR склав 1,8 мільярди доларів, то в поточному році прибуток прогнозується вже в розмірі 4,9 мільярди доларів. До 2020 року фахівці SuperData обіцяють зростання прибутку від віртуальної реальності до позначки 37,7 мільярди доларів.

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: