Guardian GT – робот, який забезпечить людину парою великих, сильних і спритних механічних “рук”
1 Листопада , 2017
В Чорнобилі почали будувати першу сонячну електростанцію
2 Листопада , 2017

Як створити умови для будівництва космічної станції з гравітацією

Наявність рифу  робить судноплавство  неможливим, до  моменту   руйнування рифу, або  зміни курсу корабля.

Освоєння космічного простору астронавтами  гальмується  декількома «рифами».  Як  оминути  ці небезпечні «рифи»  космосу, чи  анулювати їх, мета  цього пітчу.

Всі  космічні проекти потрапили в пастку :  без досягнення  1-ї  космічної швидкості  неможливо  досягти орбіти  планети, а  використання  такої  швидкості  робить неможливим  створити  штучну гравітацію на борту  космічного корабля, тобто умов  для  безпечного  перебування людини в космосі.

Проект  пропонує  варіант  технології, яка  дозволить  створювати на  орбіті   космічні  конструкції, що матимуть   штучну гравітацію  та   захист  від   зовнішнього опромінення.

Організм людини розділяє навколишнє середовище на два види : комфортне та  небезпечне.

В комфортному середовищі наш організм  може  плідно працювати, як інтелектуально,так і фізично.

В небезпечному середовищі  організм  мобілізує всі свої ресурси  на головне – вижити.

Успішне освоєння космічного простору – неможливе, доки  організм астронавта  перебуватиме в режимі : вижити за будь-яку  ціну !

Космос  можливо  успішно освоювати  тільки за умови  створення  комфортних  умов  для плідної роботи, якісного відпочинку та психологічного клімату для екіпажу зорельоту.

На мал.1 показано кровоносну систему організму людини. Це є «риф» №1.

Тиск крові по організму  є різним. Судинна система  доставляє  кров до мозку не так, як це потрібно ногам.

Для успішного функціонування кровоносної системи  потрібна гравітація.

мал. 1

Космос  дезорганізує роботу кровоносної  системи астронавта. Невагомість спонукає  урівняти тиск крові  до всіх органів  рівномірно. Тому  організм  людини  потрапляє в умови – несумісні  з життям.

мал.2

На мал.2  показано  повернення екіпажу орбітальної станції після тривалого перебування в  космосі.  Це є «риф» №2.

Видно, що  приземлення трьох космонавтів  забезпечують  не менше  50 осіб  персоналу  тільки в точці приземлення. Трьох космонавтів готовий прийняти на реабілітацію та відновлення цілий  комплекс з власним  персоналом та  програмою.

Експедиція на планету Марс займе  2 роки перебування в  невагомості. Фізичні  кондиції астронавтів  будуть зведені  практично  до  мінімуму. Про яку  висадку експедиції  на поверхню Марса  може йти мова ?! Вони  фізично  не  витримають  повернення в гравітацію,  без  сторонньої  допомоги.

Технологія, яка дозволить безпечно оминути  «космічні рифи».

Створити на борту  космічного корабля  штучну гравітацію  та  зовнішньозахистне  магнітне поле.

Для цього  конструкція  корабля  має складатися  з десятків   кілець  діаметром  від 200 метрів  та  спільного  центрального циліндру  діаметром від 50 метрів  та довжиною   до 500 метрів.

Як  такі  великі конструкції  підняти на орбіту ?

Запросіть  свого товариша до участі в експерименті Визначте  дистанцію в 50 метрів і спробуйте його  обігнати. Обігнали ?  Браво!

Тепер візьміть лист фанери площею 1 м/кВ  і тримаючи його перпендикулярно до напрямку руху  спробуйте  виграти забіг.  Не перегнали ?  Чому ?

Відповідаю!  Ви просто не вмієте  бігати з фанерою.

Створіть  дистанцію та  умови змагань таким чином, щоб  вітер  потрібної сили був  попутнім  до  напрямку бігу  і  перемога над  олімпійським чемпіоном буде гарантованою.

По умовам реалізації проекту  не заборонено  створювати  спеціальні умови,що дозволять  використати  природні сили  для виконання корисної для людства  роботи.

Людство  використовує  швидкість для  подолання  гравітації.

Перша космічна швидкість — швидкість, яку, нехтуючи опором повітря та обертанням планети, необхідно надати тілу, для переміщення його на кругову орбіту, радіус якої рівний радіусу планети.

Поняття першої космічної швидкості є досить теоретичним, оскільки реальні кораблі мають свій власний двигун і крім того, використовують обертання Землі.

Для обчислення першої космічної швидкості необхідно розглянути рівність відцентрової сили та сили тяжіння, що діють на тіло на орбіті.

Де m — маса снаряду, M — маса планети, G — гравітаційна стала (6,67259•10−11 м³•кг−1•с−2), — перша космічна швидкість, R — радіус планети. Підставляючи чисельні значення (для ЗемліM = 5,97•1024 кг, R = 6 378 000 м), отримаємо

7,9 км/с

Першу космічну швидкість можна визначити через прискорення вільного падіння — оскільки g = GM/R2, то

Прочитайте  ще раз ці слова :   Перша космічна швидкість — швидкість, яку, нехтуючи опором  повітря…

Неможливо підняти на орбіту  конструкцію з  розмірами  у 2оо  метрів в  діаметрі  при  її  швидкості   =  7,9 кілометрів/секунду !!!

Але її  можна вивести на орбіту  використовуючи  природні сили  атмосфери планети.

Для цього необхідно  побудувати  повітряно-монтажну платформу на  висоті  20 000  метрів  і забезпечити її  стаціонарним  шляхопроводом з поверхнею  планети (тубус з зовнішньою вантажною підвіскою).

Конструкція  використає Архімедову силу, підйомну силу повітряного потоку та  для протидії вектору сили вітру  – стисле повітря для створення  реактивної компенсуючої тяги.

Таким чином конструкція  буде  перебувати в системі робочих координат.

На її зовнішній вантажній  підвісці можна  здійснювати  повільний підйом до  монтажної платформи  деталей для подальшого складання в мега-конструкцію. Такий підйом повинні забезпечувати додатково 2-3 дирижаблі,в якості  буксирів-стабілізаторів  руху  вантажу.

Зібрана мега- конструкція з монтажної платформи  буде  стартувати на орбіту  за допомогою хімічних двигунів  по   направляючому  тросі-шляхопроводі  (так званий ліфт на орбіту)  бо щільність атмосфери  на висоті 20 км  дозволить розігнати мега- конструкцію до необхідної  швидкості. На такій висоті лінійні розміри  об’єкту  не будуть катастрофічно гальмуватися  розрідженою атмосферою.

Це дає  шанс  оминути  необхідність  застосовувати  першу космічну швидкість  в  параметрах її  значень, як при старті об’єкту з поверхні планети.

Всі  апарати  та вантажі для  забезпечення  реалізації цього проекту  можна  доправляти  на орбіту  способом  повітряного старту, коли два  трохи  модифікованих літака типа «Мрія» у  парі  здійснюють  запуск  на висоті  від 10 000 метрів  та швидкості від 500 км/год.

В такий спосіб доцільно підняти весь  необхідний  трос  на орбіту  для  будівництва  ліфту (стаціонарного  шляхопроводу).

Комерційна складова проекту:

Те, що  здешевить проект в рази і може зробити його прибутковим ще на стадії будівництва.

Основні функції конструкції:

– ретранслятор

– джерело  енергії.

На висоті  10 000  метрів  є  прошарок  зі  стабільно низьким  температурним режимом   = -50С.

Застосувавши принцип  торнадо (рух теплових потоків по реверсу  вверх-вниз  без змішування)   в тубусі  повітряно-монтажної платформи  монтується два  повітряних канали  з  термоізоляцією.  Спрямовуємо   (запуск –  примусова  продувка  турбореактивним двигуном)  потік повітря з поверхні  планети  до  найвищої  точки   повороту потоку повітря,де воно  входить  в равлик  теплообмінника  і  охолоджується  до  температури навколишнього середовища,   тобто  до   – 50 С  і  по реверсному  повітряному  каналу  доправляється  на поверхню. Потік повітря буде завжди  рухатись  самопливом.

Таким чином  проект  пропонує   екологічно чисту енергію (різницю потенціалів) в  катастрофічно  великих об’ємах. Це новий спосіб отримання енергії з природнього середовища.

Це, (зверніть увагу! ) без  врахування  потужностей  по  безпечному  транспортуванню  енергії  з відкритого космосу  на поверхню  планети.

При цьому   буде функціонувати  надійна  ізоляція  між потоком енергії,що  транспортується з  орбіти   та  безпосередньо, самою  атмосферою.

Проект  може бути практично реалізованим сьогодні,з урахуванням наявного  інтелектуального та  технічного потенціалу людства  при його  добрій волі та консолідації  ресурсів.

Це може стати реальним початком освоєння космічного простору.

Автор: Олександр Товмач

Author: LEU

Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: